سینگل بلاگ

آشنایی با سالن عقد هیرمان و خدمات آن

نویسنده: hirmanadmin - تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

سالن عقد هیرمان و برگزاری مراسم عقد

سالن عقد هیرمان نامی آشنا در بین تمامی سالن‌های عقد می‌باشد. این سالن بسیار مجهز و محبوب در غرب تهران طرفداران زیادی دارد. مدیریت سالن عقد هیرمان تمامی مراحل مراسم عقد را به بهترین شکل ممکن، بدون کوچکترین اشتباه یا تاخیری طبق برنامه‌ریزی برگزار می‌نماید. در این مقاله در مورد این سالن معروف و پرطرفدار و خدماتش اطلاعاتی آورده شده است.

آشنایی با سالن عقد هیرمان

امروزه زوج‌ها سعی در برگزاری بهترین مراسم عقد با هزینه پایین دارند. با توجه به بالارفتن هزینه‌های مراسم عقد سالن عقد هیرمان جایگاه خوبی در بین عموم مردم پیدا کرده است. این سالن بهترین امکانات را با قیمتی مناسب به زوج‌های عزیز ارائه می‌کند. هر کسی دوست دارد مراسمی با شکوه و زیبایی هر چه تمام‌تر برگزار کند. این سالن با ارائه خدمات درست و به موقع استرس شما را برای کنترل مراسم از بین می‌برد. سالن هیرمان دارای دفتر رسمی ثبت ازدواج می‌باشد، در کمترین زمان ممکن مقدمات عقد زوجین را فراهم آورده و ازدواج آنها را ثبت می‌نماید.

سالن هیرمان با توجه به مسیرهای خوبی که دارد و دسترسی به چندین مسیر مختلف کار شما را برای برنامه‌ریزی جهت رسیدن عروس و داماد و همچنین میهمانان راحت‌تر می‌کند. موقعیت این سالن بسیار مناسب می‌باشد و از گروه بسیار پر تلاشی جهت طراحی دکور و برنامه‌ریزی مراسم برخوردار است. سفره عقد و سایر تزیینات این سالن قابل تعویض می‌باشند و هر چند وقت یکبار حتی بدون درخواست زوجین این کار انجام می‌شود تا فضای سالن در مراسمات تکراری نباشد.

آتلیه عکاسی هیرمان

امکانات فعال در سالن هیرمان

این سالن عقد در غرب تهران واقع شده است و از امکانات زیادی جهت پذیرایی و برگزاری مراسم عقد برخوردار می‌باشد. اولین نکته مثبت در طراحی این سالن قرار گرفتن آن در طبقه همکف است. همکف بودن آن، به راحتی میهمانان سن بالا در رفت و آمد کمک می‌کند. این سالن ظرفیت 40 تا 60 میهمان را دارد و از دفتر جدایی جهت ثبت نمودن عقد زوجین به صورت خصوصی برخوردار می‌باشد. این سالن علاوه بر پارکینگ خصوصی، جای پارک زیادی هم در مقابل خود دارد که میهمانان با خیال راحت می‌توانند وسیله خود را در آنجا پارک کنند. امکان پذیرایی سرو شام و شیرینی و انواع نوشیدنی وجود دارد و بسته به تمایل زوجین این خدمات ارائه می‌شوند. مزون فعال هم در این مجموعه قرار دارد، این مزون در زمانی کوتاه هر مدل لباس عروس که بخواهید را برای شما آماده می‌کند.

مهمانداران با نهایت احترام با میهمانان برخورد کرده و موجبات راحتی آنها را فراهم می‌کنند. این سالن دو قسمت دارد، یک قسمت برای افرادی که دوست دارند مراسم آنچنانی و اعیانی برای عقد بگیرند و یک قسمت هم مخصوص زوجینی که تمایل به گرفتن عقدی ساده و خیلی خصوصی دارند. سردفتر جهت خواندن عقد همیشه حاضر و آماده است. قبل از عقد هم مشاوره‌های لازم جهت چگونگی عقد و شرط و شروط آن و میزان مهریه و سایر توافقاتی که باید انجام شوند، به زوجین و خانواده‌ها داده می‌شود.

 

خدمات ارائه شده توسط سالن عقد هیرمان

در سالن عقد هیرمان بر طبق میل و سلیقه زوجین می‌توان تزیین سفره عقد را تغییر داده و از وسایل تزیینی جدید مانند غنچه‌های عقد جدید استفاده کرد. خدماتی مانند تزیین سفره عقد، شمع آرایی، گل آرایی و سایر خدمات مربوط به سفره عقد در همین سالن به انجام می‌رسند. گل آرایی توسط متخصصان و افراد دوره دیده انجام شده و با ظرافت و زیبایی تمام انجام می‌شود. با انتخاب این سالن به عنوان مکان مراسم عقد می‌توانید از مزون لباس عروس آن که شیک ترین و به روزترین لباس عروسها را ارائه می‌دهد، دیدن کنید. ضمناً لباس‌ها را با وجود خیاطان ماهر و فعال می‌توانید تغییر سایز دهید یا لباسی با مدلی دلخواه سفارش دهید.

این سالن علاوه بر وسایل تزیینی عقد و لباس و... خدمات پذیرایی از میهمانان را نیز بر عهده می‌گیرد. سالن هیرمان با بهترین شربت‌ها، کیکها و میوه‌های خاص به پذیرایی از میهمانان می‌پردازد، البته نحوه پذیرایی و لیست مواد سرو شده به انتخاب زوجین می‌باشد. این سالن عقد vip در غرب تهران از سالن‌های پرمتقاضی است که برای برگزاری مراسم در آن باید از خیلی قبل آنجا را رزرو کنید. 

از همه خدمات بالا که بگذریم وجود آتلیه حرفه‌ای در سالن عقد هیرمان از امتیازات مثبت آن است و باعث برتری این سالن نسبت به سایر سالن‌ها شده است. ثبت تمام این خاطره‌ها در قاب دوربین عکاسان حرفه‌ای و با سلیقه همراه با انواع تم، بسیار زیبا و به یادماندنی خواهد بود. گروه فیلمبرداری که اکثرا خانم هستند فیلم عقد را در تمام زوایا و با انتخاب بهترین و رمانتیک ترین صحنه‌ها تدوین و آماده کرده و به زوجین تقدیم می‌کنند. اگر تمایلی به چاپ عکس و شاسی داشته باشید باز هم این گروه در خدمت شما خواهند بود.

سفره آرایی عقد هیرمان

کلام آخر

مدیریت سالن عقد هیرمان مسئولیت تمام برنامه‌ریزی مراسم عقد را بر عهده خواهد گرفت و آن را در حد عالی و بی‌نظیر برگزار می‌کند. کارکنان این سالن در تمام طول مراسم خدمات پذیرایی، فیلمبرداری، عکاسی و سایر خدمات مراسم عقد را ارائه می‌دهند. از لباس عروس گرفته تا دسته گل و میوه و گل آرایی همه بر عهده دست‌اندرکاران این سالن خواهد بود. پذیرایی‌ها با بهترین کیفیت و ظرف‌های شیک و باکلاس انجام می‌گیرند. در کل برای اینکه دغدغه کمتری برای برگزاری مراسم عقد داشته باشید بهتر است آن را به افراد متخصص و حرفه‌ای بسپارید. این سالن از بهترین مکان‌هایی است که خدمات لازم را بدون کوچکترین خطایی ارائه می‌دهد. همیشه جهت ارائه خدمات مشاوره به زوجین آماده می‌باشد.

این مجموعه هیچ‌گونه هزینه اضافی بابت شروط قبل از عقد و میزان مهریه نمی‌گیرد. وجود سالنی به این زیبایی و امکانات برای مردم مناطق تهران و اطراف آن بسیار مفید است. این سالن در ازای ارائه خدمات فراوان از هزینه کم و قیمتی مقرون به صرفه برخوردار می‌باشد. می‌توانید برای گرفتن مشاوره جهت برگزاری مراسم عقد و اطلاع از قیمت‌ها به دفتر سالن و مدیریت سالن عقد هیرمان مراجعه کرده و از نزدیک با نحوه خدمات رسانی آنها و امکاناتشان آشنا شوید. با بیان سلایق خود و نکات مد نظرتان به مدیریت سالن موجبات یک برنامه‌ریزی خوب و دلخواه را فراهم می‌کنید.