سینگل بلاگ

ایده‌های عقد در زمستان

نویسنده: hirmanadmin - تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱

برگزاری مراسم عقد در زمستان

برگزاری جشن عقد در زمستان حال و هوای خاص خود را دارد. مراسمات این فصل متمایز و منحصر به فرد می‌باشند. زمستان از فصل‌های زیبا و رویایی است که حال و هوای ویژه‌ی آن موجب برپایی مراسمی شیک و خاص می‌شود. بارش برف از مناظر رویایی است که کم پیش می‌آید همزمان با جشن عقد جلوه‌گر شود. با برگزاری مراسم عقد در فصل زمستان لباس‌ها، دکور سالن عقد، تزیین سفره عقد همه چیز تغییر خواهند کرد و با ایده‌های جدیدی انجام می‌شوند. رنگ‌هایی که در دکور سفره عقد، دسته گل و موارد دیگر به کار می‌روند بیشتر به سمت رنگ‌های جیغ می‌روند. در کل در این فصل استفاده از رنگ‌های گرم و جیغ جلوه بهتری خواهد داشت. برگزاری مراسم بر اساس طراحی ایده‌های خاص با مجموعه هیرمان گزینه بسیار مناسبی است.

بهتر است قبل از رزرو سالن همه چیز را مد نظر قرار دهید. باید در مورد امکانات و نحوه برپایی جشن عقد یک سری اطلاعات کسب کنید. مجموعه هیرمان در زمینه برپایی مراسم عقد در زمستان می‌تواند مشاوره و کمک کننده خوبی برای شما باشد. این مجموعه می‌تواند با ایده‌های جدید و تغییر دکوراسیون سالن خود بهترین گزینه برای برگزاری مراسم باشد. برگزاری جشن عقد در زمستان تشریفات خاص خود را لازم دارد و باید به خیلی نکات از جمله سیستم گرمایشی سالن عقد هم توجه کنید. زمستان جزو فصل‌هایی است که افراد با سلیقه خاص آن را برای گرفتن مراسم انتخاب می‌کنند. فصل‌های دیگر مخصوصاً تابستان بیشترین مراسمات را در خود جای داده‌اند. تابستان به خاطر طولانی بودن روز و هوای مناسب برای برگزاری مراسمات مناسب است، اما این بدان معنا نیست که در سایر فصول نباید مراسم گرفت. هر فصلی زیبایی خاص خود را دارد و علایق انسان‌ها متفاوت است.

ایده‌های جشن عقد در زمستان

برگزاری مراسم در زمستان زمینه ساز ایده‌های جدید و خاص زیادی می‌شود. امکان طراحی ایده‌های خاص با مجموعه هیرمان وجود دارد. چون خیلی کم مراسمات در زمستان گرفته می‌شوند هر تم یا ایده‌ای برای این مراسم مورد استفاده قرار گیرد، مطمئنا جدید و به روز خواهد بود. شما می‌توانید طرح‌ها را تماشا کرده و از بین طرحها به هر کدام که علاقه داشتید مجوز پیاده کردن دهید. در هر صورت ایده‌های فصل زمستان خیلی بیشتر از زمان‌های دیگر است. مخصوصاً ایده‌هایی که برای عکاسی داده می‌شوند به خاطر این طبیعت بکر و زیبا بسیار زیبا می‌باشند. بعضی از ایده‌های جشن عقد در زمستان عبارتند از:

۱– پوشیدن لباسهای خز روی لباس عروس و ایجاد تنوع در مدل لباس عروس:

این کار باعث متفاوت شدن لباس عروس می‌شود، همچنین باعث می‌شود که عروس از آن رسمیتی که دارد خارج شده و راحت‌تر رفتار کند. می‌توانید از خزهای گران‌ قیمت یا پوست برای پوشیدن روی لباس عروس استفاده کنید.

۲– استفاده از نشانه‌های برف و سرما در تم جشن عقد:

می‌توان دکور سفره عقد، حجله و میزهای میهمانان را متناسب با فصل سرما و با استفاده از رنگ‌ها و جنس‌های خاص آن فصل تزیین کرد. می‌توان کیک عقد را هم با سمبل‌های زمستان تزیین کرد. در واقع باید فصل مراسم در تمام طول مراسم قابل حس و دیدن باشد.

۳– گرفتن مدل‌های عکس زیبا و خاص برای جشن عقد:

این فصل مختص گرفتن عکس است، مخصوصاً اگر برف ببارد که زیبایی عکاسی آن چندین برابر می‌شود. با دیدن عکس‌های مراسماتی که در این فصل برگزار شده است، متوجه خلاقیت و زیبایی در این مراسم‌ها می‌شوید.

۴– استفاده از آتشدان:

برای گرم شدن محیط می‌توانید از آتشدان برای ورودی سالن در حیاط استفاده کنید. آتشدان هم محیط را کاملاً زمستانی نشان می‌دهد علی‌الخصوص در فیلم، هم تا حدودی محیط بیرون را از یخ زدگی خارج می‌کند.

مجموعه هیرمان با ایده‌هایی ناب و خاص در خدمت شماست. این مجموعه ایده‌های خاص را طراحی و به بهترین شکل ممکن به مرحله اجرا در می‌آورد. با مشورت با این مجموعه می‌توانید جشن عقدی به یاد ماندنی و خاطره انگیز برای خود بسازید. با وجود این ایده‌های عقد بسیار زیبا و مناسب، برای برنامه‌ریزی بهتر برگزاری مراسم، عاقلانه‌تر است با افراد حرفه‌ای مانند همین مجموعه هم مشورت کنید.  با وجود ایده‌های خاص با مجموعه هیرمان و فضای زیبای سالن و همچنین آرایش و لباس عروس مختص این فصل می‌توان جشنی خارق‌العاده ساخت.

ایده‌های خاص با مجموعه هیرمان

مجموعه هیرمان برای برگزاری مراسم در زمستان همیشه بهترین ایده‌ها را داده است. مخصوصاً در زمینه تزیین سفره عقد و چیدن میز میهمانان طرح‌های نابی ارائه می‌دهد. بعضی از این ایده‌ها برای جشن عقد عبارتند از:

 ۱– استفاده از رنگ‌های جیغ و خیلی روشن و یا سفید برای دسته گل عروس و گل‌های روی میز مهمانان.

۲– استفاده از پارچه‌های نرم و پرزدار در محیط سالن یا پشت صندلی‌ها.

۳– پذیرایی کردن از مهمان‌های جشن عقد با نوشیدنی‌های گرم مثل هات چاکلت و... .

۴– تزیین کردن محیط سالن با رنگ‌های گرم مثل قرمز.

۵– در نظر گرفتن مکانی جهت قرار دادن لباسهای مهمان‌ها.

۶– تزیین سفره عقد و سایر میزها با شمع.

طراحی کامل این ایده‌های خاص با مجموعه هیرمان می‌باشد و شما فقط باید از مراسم لذت ببرید. زمستان علاوه بر مشکلاتی که دارد زیبایی‌های زیادی هم به همراه می‌آورد. در این فصل منحصر به فرد خیلی زود شب می‌شود و باید برنامه‌ریزی خود را کمی سریع‌تر انجام دهید.

نکات مهم برای برگزاری مراسم عقد در زمستان

زمستان مشکلات سرمایی به همراه دارد که احتمال دارد در برنامه‌ریزیهای جشن عقد شما تداخل ایجاد کنند. یکی از این مشکلات ترافیک بالا به خاطر سرمای جاده‌ها می‌باشد. باید در اینطور موقعیتی زمان ورود به سالن را کمی دیرتر از معمول اعلام کنید. از دیگر مشکلات سرد شدن دست‌ها است که با دست گرمکن برطرف می‌شود. باید در طول مراسم مراقب خشک شدن پوست لب و دست‌هایتان باشید در هر صورت از مرطوب کننده استفاده کنید. باید مراقب باشید هوای داخل سالن را خیلی گرم نکنید چون مهمانان اذیت می‌شوند. باید دما در حالت تعادل باشد. باید حتماً کسی را مسئول نگهداری از لباسهای مهمانان بکنید تا آنها با خیال راحت از مراسم لذت ببرند. برای عکاسی در فضای آزاد حتماً یک کت یا شنل گرم همراه داشته باشید. می‌توانید زیر لباس عروس از ساپورتهای گرم استفاده کنید تا پاهایتان سرد نشوند.  چون هوا زود تاریک می‌شود استفاده از شمع در سالن جشن یک حرکت رمانتیک و شاعرانه می‌باشد که به زیبایی مجلس می‌افزاید.